Generalforsamling 2016

Musikforedraget Édith Piaf – fra gadesanger til legende – med Duo Chanson, skuespiller Uta Motz og guitarist Anders Allentoft.
torsdag den 25. august 2016 kl. 19.30
Jacob Gade Salen, Musikteatret

Teaterforeningen inviterer til generalforsamling, som afvikles efter dagsordenen i vedtægterne – alle abonnenter har stemmeret ved personligt fremmøde.

Traditionen tro byder vi efterfølgende på underholdning – i år med Duo Chanson, som giver et intenst, underholdende indblik i Édith Piafs liv, præsenteret igennem fortællinger og fortolkninger af hendes mest kendte sange.

Édith Piaf, ”Spurven” fra Paris, var ikke kun en verdenskendt fransk sangerinde, men en personlighed ud over det sædvanlige. En barndom kendetegnet af fattigdom, svigt og sygdom var starten på hendes glamourøse liv fuld af romantisk længsel, personlige tragedier, morfin og tabletter, men også på et liv fuld af succes, tro og kærlighed, ikke mindst til musikken. De to kunstnere fortæller med hjertevarme og indlevelse om denne 142 cm lille kvindes liv. Det hele er krydret med hendes største sangsucceser og en sprælsk musikalitet, hvor publikum ikke kan undgå at blive revet med.

Vi håber abonnenterne vil benytte lejligheden til en konstruktiv debat med bestyrelsen og møde talstærkt op.