Hvis dette nyhedsbrev ikke vises korrekt kan det læses online her

Vejleegnens Teaterforening ønsker Godt Nytår med et attraktivt tilbud til nye og nuværende abonnenter

SPAR OP TIL 210 KR. PR. BILLET TIL 13 VINTER-/FORÅROPLEVELSER
Nu sælger vi de bedste ledige pladser, typisk X- eller A-billetter, til den laveste abonnementspris. Nuværende abonnenter kan købe billet til én eller flere forestillinger. Nye skal købe til mindst 3 (mod normalt 4).

Fx til NYTÅRSKONCERT med Odense Symfoniorkester på fredag. Vi bliver mindst 850, så der er kun ganske få A-billetter tilbage. C-prisen er 230 kr., så hvis du når at vælge en af de allersidste A-billetter, sparer du hele 160 kr. (løssalg: 390 kr.). Er du under 25 år, slipper du med 170 kr.

Til HODJA FRA PJORT er der nu kun enkeltpladser ledige, og VORES SENSOMMER er helt udsolgt.

Her de første 4 vinter-/forårsoplevelser med ledige billetter – se alle på VEJLEEGNENSTEATERFORENING.DK eller i sæsonprogrammet

369656_VET_TRYK-december

Det nemmeste er at købe direkte på VEJLEEGNENSTEATERFORENING.DK, hvor du også kan læse meget mere om alle forestillingerne. Tjek eventuelt skemaet her først – det giver et hurtigt overblik over priser og besparelser.

Køber du online, vælger du selv de bedste ledige pladser, men hvis du foretrækker det, kan du printe og udfylde skemaet og sende eller aflevere det til Vejle Musikteater. Så sørger vi for, at du får de bedste ledige pladser – hvis en prisgruppe bliver udsolgt, får du billet i næste ledige prisgruppe, stadig til C-pris. De hurtigste får altså mest for pengene.

4200 følger os på Facebook – gør du?
Følg med i forestillingernes tilblivelse, læs foromtaler og anmeldelser, se trailere og billeder – det er godt at vide, hvad man glæder sig til. Vi er vilde med, når du synes om, kommenterer, spørger og deler, så endnu flere får lyst til at gå i teatret. Følg os på Facebook her

Rigtig godt nyt teaterår
Vejleegnens Teaterforening