INVITER EN UNG GRATIS I TEATRET
Med efterhånden 10 helt udsolgte forestillinger i denne sæson, er det næsten logik, at der også er enkelte forestillinger med knap så stor interesse. Med Dansk Danseteaters VALS allerede på tirsdag som den første, vil vi slå et slag for tre af dem.

Derfor kan to gå i teatret på samme billet!
Eneste betingelse er, at mindst én af jer er under 25 år!

Tilbuddet gælder alle, der HAR KØBT billet og alle, DER KØBER billet, både i løssalg og abonnement. Hvis du benytter tilbuddet, kan du se bort fra din reserverede plads, så I blot kan sætte jer sammen, hvor der er ledige pladser. Læs mere nedenfor.

SPAR OP TIL 210 KR. PR. BILLET TIL 12 VINTER-/FORÅROPLEVELSER
Forårstilbuddet, hvor du kan købe de bedste ledige pladser, typisk X- eller A-billetter, til den laveste abonnementspris, løber videre. Læs mere her

vals_-_dansk_danseteater_-_foto_soeren_meisner_-6056

”NOGET AF DET MEST SPÆNDENDE, DANSK DANSETEATER LÆNGE HAR VÆRET UDE I” og ”SORT OG SÆRT” skriver hhv. Monna Dithmer i Politiken og Henrik Lyding i JyllandsPosten.

Se traileren og gå ikke glip af turnépremieren på i Vejle tirsdag den 24. – flere anmeldelser nedenfor. Løssalg fra 195 kr. Abonnement/under 25 år: 135/75 kr. (bedste ledige pladser). Og altså inviter en ung gratis med!

VALS
Dansk Danseteaters internationale dansere i forførende scenografi med et dobbelt danseprogram af to spændende internationale koreografer, Marcos Morau og Stephen Shropshire, til musik af Strauss og Sibelius m.fl.

Vejle Musikteater, tirsdag den 24. januar 2017 kl. 19.30
Introduktion v/Tour Director, Jason Nelson, i Jacob Gade Salen kl. 18.30-19.00
Læs mere, se trailer, interviews og køb billetter her

vals_jan_17_top
vals_jan_17_1
vals_jan_17_2
vals_jan_17_3

Flere anmeldelser af VALS:

5stars
”Bryder grænser”
Knud Cornelius, Frederiksborg Amts Avis

4stars
”Det ene øjeblik animalsk erotisk energi, det næste robotagtig breakdance”
GregersDH – læs hele anmeldelsen her

”en både skulpturel og arkitektonisk iscenesættelse”
Vibeke Wern, Berlingske – læs hele anmeldelsen her

”smukt og stærkt i al sin dystre voldsomhed”
CPHCulture

”Man overgav sig til den levende organisme eller levende og groteske fremtidsanimation, som den samlede abstrakte figur dannede i magnetisk magi med genial brug af linjer i arme og ben”
Sara Strand, teater1

”…noget af det mere spændende, Dansk Danseteater længe har været ude i”
Monna Dithmer, Politiken – læs hele anmeldelsen her

”Sort og sært”
Henrik Lyding, JyllandsPosten – læs hele anmeldelsen her (Premium)

Det nemmeste er at købe direkte på VEJLEEGNENSTEATERFORENING.DK, hvor du også kan læse meget mere om alle forestillingerne. Tjek eventuelt skemaet her først – det giver et hurtigt overblik over priser og besparelser.

Køber du online, vælger du selv de bedste ledige pladser, men hvis du foretrækker det, kan du printe og udfylde skemaet og sende eller aflevere det til Vejle Musikteater. Så sørger vi for, at du får de bedste ledige pladser – hvis en prisgruppe bliver udsolgt, får du billet i næste ledige prisgruppe, stadig til C-pris. De hurtigste får altså mest for pengene.