Hvis dette nyhedsbrev ikke vises korrekt kan det læses online her

Collage

SALGSSTART MANDAG DEN 27. APRIL KL. 9.00

Så er alt på plads til en forhåbentlig flyvende salgsstart på mandag. To af Musikteatrets medarbejdere taster hjemme bestillingsskemaer fra kl. 9.00, hvor også køb-billet-links’ene på hjemmesiden bliver aktive.

Se alle 37 vidt forskellige teateroplevelser i den nye sæson på TEATERVEJLE.DK

At købe online har fordele. Du ser hele salsplanen, vælger med det samme selv dine favoritpladser, og så er det også nemmere for Vejle Musikteater og os.

ET PAR TIPS, NÅR DU KØBER ONLINE:
Start med at gå ind på dit kundelogin. Brugernavn er din mailadresse, og skulle du have glemt adgangskoden, får du straks en mail, hvor du kan lave en ny. Er du ny kunde, så opret kundelogin og brug det samme hele sæsonen igennem, så du bliver genkendt og får de rigtige priser.

HUSK MAILADRESSE OG MOBIL
så vi kan komme i kontakt med dig. Selv en ildsjæl kan gå lidt kold, når 20 med billet til en forestilling, der skal ændres eller aflyses, står som ”ikke-kontaktede” efter udsendelse af mail og sms.

DU HAR GOD TID:

Selv om du skal vælge mange forestillinger, er der god tid. Dine billetter i indkøbskurven er reserveret i 15 minutter, og hver gang, du lægger nye billetter i kurven, starter de 15 minutter forfra.

DU SKAL SELV VÆLGE DEN RIGTIGE PRIS:

Når du lægger billetter i kurven, skal du selv vælge den rigtige pris. Fx ”Medlem”, hvis du køber mindst 4 (”Medlem over 60 år” mindst 3) forestillinger. Eller ”køb 4 betal 3”, hvis du køber hele operapakken.

OBS FORVENT LANG LEVERINGSTID I ÅR

Hvis du bruger bestillingsskemaet eller vælger sende-billetter, skal du være opmærksom på, at Vejle Musikteater er lukket i øjeblikket. Først når huset på et tidspunkt igen åbner, kan arbejdet med at printe og sende billetter og fakturaer påbegyndes. Vær derfor forberedt på ekstra lang leveringstid i år. Medlemsbilletter kan ombyttes uden gebyr indtil 14 dage efter levering.

Vi glæder os så meget til at se jer igen til september. Første forestilling i store sal er Det Kgl. Teaters HAMLET den 7. oktober, og mon dog ikke vi til den tid kan gå trygt i teatret igen. Hvis ikke, kan vi love jer, at vi passer godt på jeres penge, så refusion af eventuelle aflysninger er sikret.

ÆNDRINGER I FORHOLD TIL DET TRYKTE SÆSONPROGRAM
Med Shakes i Skyttehushaven og Internationalt Gadeteater/Vejle Fjordfestival er aflyst, og da der er usikkerhed om gennemførelse af Verdensballetten i Jelling, har vi også taget den af hjemmesiden, lige som evt. bestillinger af billetter til Verdensballetten på bestillingsskemaet vil afvente endelig afklaring.

ELVERHØJ DEN 9. JUNI
Vi er 450, der er spændte på, hvad der helt konkret bliver mulighed for efter 10. maj, og vi er bestemt forberedt på en ny udsættelse. Men indtil videre er ELVERHØJ i kalenderen.

Vi ses i teatret

TeaterVejle