Topgrafik

En lille appetitvækker på sæson 22/23 – mere får I ikke. Endnu! 21/22 går på hæld, men der er altså stadig seks teateraftener tilbage – de fem med ledige billetter!

”Maddiker” på onsdag med Bodil Jørgensen vil du ikke gå glip af – efter mere end 100 solgte billetter de sidste to uger har vi netop åbnet 1. balkon.

Til operafesten ”Greven af Luxembourg” tirsdag den 5. april er vi godt i gang med 2. balkon. Det er den eneste, der IKKE er superforårspriser på. Til de andre fire frister vi stadig med

DE BEDSTE LEDIGE PLADSER TIL LAVESTE BILLETPRIS

Eller mere præcist: Løssalg 205 kr. Medlem 145 kr. Under 25 år og studerende 85 kr.

SÆSONPRÆSENTATION I STORE SAL tirsdag den 26. april kl. 19 - ca. 21

Tirsdag den 5. april afleverer vi det nye sæsonprogram til PostNord. Der kan du også læse, hvem der er konferencier og står for underholdningen. Men sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen. Også ved salgsstart mandag den 2. maj kl. 9.00. Hjemmesiden er klar med ny sæson til Påske, så kan du også reservere gratis billet til sæsonpræsentationen.

MED SHAKES I SKYTTEHUSHAVEN onsdag den 29. juni kl. 18.30

Kultsuccesen fra Ørstedsparken gæster Vejle for tredje gang – med Hamlet for fuld udblæsning. Endnu et stort kryds i kalenderen.

Se sæsonens sidste forestillinger på TEATERVEJLE.DK.

Frk Julie

5 stjerner ”Alban Lendorfs sexede og forførende udgave af Jean sidder lige i øjet, og det samme gør Sonja Richters elegante fortolkning af rollen som frøken Julie. Ikke mindst fordi Sonja Richter elegant spiller på et miks mellem uskyld, rådvildhed og kynisme” (Børsen)

Allerede mandag aften er der ledige billetter til en ekstraordinær og velanmeldt Strindbergfortolkning.

Maddiker

5 stjerner”Man behøver hverken være kvinde eller fyldt 60 for at kunne nyde disse tre formidable skuespillerinder slå sig løs i et stykke, der er deres talenter værdige.” (Copenhagen Culture)

Læs mere og køb billetter her

Se allerede nu forestillingsprogrammet her

Antigone

”I sidste ende er det publikum, der afgør dommen. Jeg ser et ægtepar stemme modsat hinanden. Efterfølgende bryder snakken løs om argumenter for og imod Antigones frihed. Det her er en forestilling, som giver anledning til rigeligt med diskussion. Mere kan man ikke bede om.” (Scenekanten)

FÅ LEDIGE BILLETTER

Vejle Musikteater, Jacob Gade Salen

Greven

"En fejende flot og ikke mindst festlig udgave af Franz Lehárs GREVEN AF LUXEMBOURG." (CPHCulture)

Læs mere og køb billetter her

Introduktioner i Jacob Gade Salen:

Kl. 17.00-17.45. Reserver en gratis billet her (få ledige billetter)

Kl. 19.00-19.15 uden reservation.

Oberstinden

”Stærk solo-præstation af Marianne Mortensen som ældre finsk kvinde, mærket af livets barske realiteter ... med de øjeblikkelige handlinger i Ukraine fastnaglet til nethinden får "Oberstinden" en nærmest skræmmende, utilsigtet aktualitet.” (Morten Buckhøj)

Vejle Musikteater, Jacob Gade Salen

Læs mere og køb billetter her

Har du lyst til at læse finske Rosa Liksoms bog først – og måske deltage i Vejle Biblioteks ”litterære salon” kl. 17.00 på forestillingsdagen, efterfulgt af tapas og teater?

LÆS MERE HER

4900 FØLGER OS PÅ FACEBOOK
Følg med i forestillingernes tilblivelse, læs foromtaler og anmeldelser, se trailere og billeder – det er godt at vide, hvad man glæder sig til. Følg os på Facebook her

HVIS DU VIL VÆRE MED TIL AT SPREDE TEATERGLÆDEN…
…gør det en kæmpeforskel, hver gang du klikker på synes om, kommenterer, tagger et par venner, du vil friste til at tage med i teatret eller ligefrem deler opslagene. Jo mere interaktion med et opslag, jo flere bliver det vist til.

Med venlig hilsen og på gensyn i teatret

logo_new