Hvis dette nyhedsbrev ikke vises korrekt kan det læses online her

Topgrafik2

2022/23 BLIVER ET BRAG AF EN TEATERSÆSON

Vi fejrer Dansk Teaters 300 år med – efter flere års eksperimenter med andre formater og to år med udsættelser til august – at vende tilbage til en velafprøvet model for sæsonpræsentation i Vejle Musikteaters Store Sal. Husk at reservere gratis billet.

Nyt sæsonprogram på vej og ny sæson klar på hjemmesiden

Hold øje med postkassen de nærmeste dage. Det nye sæsonprogram er afleveret til PostNord i tirsdags og forventes at nå alle, vi har adresse på, før Påske. Kan du ikke vente, kan du allerede nu på TEATERVEJLE.DK se alle 38 fristende teateroplevelser i den nye sæson.

Plus to gratis oplevelser, se nedenfor – tre faktisk – hvis vi tæller generalforsamlingen med. Der er dømt sort humor og syret satire, når Casper Philipson efter medlemsdemokratiet skruer op for sit LATE NIGHT SHOW. Kalenderkrydset skal sættes onsdag den 24. august kl. 19.30.

SALGSSTART MANDAG DEN 2. MAJ KL. 9.00

Efter to sæsoners teatertørke og med masser af populære titler, også i Jacob Gade Salen med begrænset antal pladser, forventer vi ekstra stor travlhed den første dag. Køb online på hjemmesiden, hvor du selv vælger favoritpladserne. Musikteatret taster modtagne bestillingsskemaer samme dag fra kl. 9.00.

Sæsonpræsentation

Selveste Figaros’ Hans Dueholm fører os muntert og sikkert gennem den nye sæson med underholdende indslag

Den Jyske Opera kigger forbi med en sanger og en smagsprøve.

Direktør Mette Kier præsenterer selv nogle af Vejle Musikteaters highlights.

Reserver allerede nu gratis billet her

Kultsuccesen fra Ørstedsparken gæster Vejle for tredje gang – med Hamlet for fuld udblæsning.

Kom med til den ondeste teaterfest i Skyttehushaven med outrerede kostumer, og masser af skønsang, in-your-face-humor og publikumskontakt skruet op til max, uden sprit og mundbind.

Restaurant Skyttehuset har tændt grillen og vil stå for salg af drikkevarer.

Alle er velkomne! Det er gratis! Der er kærlighed til alle!

Shakes

OPERAPAKKE 22/23

Køb 4 betal 3 - operapakke

Dobbeltopera og to gange Mozart, alle tre med symfoniorkester, og julekoncert med Den Jyske Operas Kor og Prinsens Musikkorps. Det er igen lykkedes at sammensætte en herlig operapakke.

Læs mere om den og om køb 4 betal 3 her

OBS OBS OBS: HVIS DU ALLEREDE HAR BILLETTER TIL JULESANG & MESSINGKLANG
Overførte billetter fra den udsatte forestilling i december 2021 tæller med i operapakken 22/23, så du kan købe til operapakkepris ved blot at købe de tre ”nye” titler.

Sidste forestilling i indeværende sæson

Oberstinden

”Stærk solo-præstation af Marianne Mortensen som ældre finsk kvinde, mærket af livets barske realiteter ... med de øjeblikkelige handlinger i Ukraine fastnaglet til nethinden får "Oberstinden" en nærmest skræmmende, utilsigtet aktualitet.” (Morten Buckhøj)

Vejle Musikteater, Jacob Gade Salen
Løssalg 205 kr. Medlem 145 kr. Unge og studerende 85 kr.
Læs mere og køb billetter her

4900 FØLGER OS PÅ FACEBOOK
Følg med i forestillingernes tilblivelse, læs foromtaler og anmeldelser, se trailere og billeder – det er godt at vide, hvad man glæder sig til. Følg os på Facebook her

HVIS DU VIL VÆRE MED TIL AT SPREDE TEATERGLÆDEN…
…gør det en kæmpeforskel, hver gang du klikker på synes om, kommenterer, tagger et par venner, du vil friste til at tage med i teatret eller ligefrem deler opslagene. Jo mere interaktion med et opslag, jo flere bliver det vist til.

Med venlig hilsen og på gensyn i teatret

logo_new

TeaterVejle . Vejle Musikteater . Vedelsgade 25 . 7100 Vejle . 7943 2030