Hvis dette nyhedsbrev ikke vises korrekt kan det læses online her

08_8

SALGSSTART MANDAG DEN 2. MAJ KL. 9.00

Så er alt på plads til en forhåbentlig flyvende salgsstart på mandag. Køb-billet-links’ene på hjemmesiden bliver først aktive mandag præcis kl. 9.00, men du kan naturligvis se og læse om alle 38 vidt forskellige teateroplevelser i den nye sæson på TEATERVEJLE.DK

Trine Pallesens musikalske portræt af Grethe Ingmann, ”Ta’ mig som jeg er”, er blot én af de forestillinger, vi forventer stor interesse for, men vær også opmærksom på en del forestillinger, hvor der kun er 150, 100, ja til enkelte endda kun 90 billetter i salg.

At købe online har fordele. Du ser for de fleste forestillinger hele salsplanen, vælger med det samme selv dine favoritpladser, og så er det nemmere for Vejle Musikteater og os. Vi håber, det også i år lykkes Musikteatret at få tastet de efterhånden færre bestillingsskemaer i løbet af mandagen.

ET PAR TIPS, NÅR DU KØBER ONLINE:
Allerede nu kan du tjekke, at dit kundelogin er klar her. Brugernavn er din mailadresse, og skulle du have glemt adgangskoden, får du straks en mail, hvor du kan lave en ny. Er du ny kunde, så opret kundelogin og brug det samme hele sæsonen igennem, så du bliver genkendt og får de rigtige priser.

HUSK MAILADRESSE OG MOBIL
så vi kan komme i kontakt med dig. Selv en ildsjæl kan gå lidt kold, når vigtige beskeder om ændringer ikke kan nå frem på grund af manglende mailadresse eller mobil. Den Jyske Opera har længe udgivet digitale forestillingsprogrammer, i den nye sæson opgiver også Folketeatret de trykte. Derfor sender vi oftere og oftere nogle dage før forestillingen en servicemeddelelse i form af en kort email med link til program og andre praktiske oplysninger. SMS’er sender vi udelukkende, når der er vigtige ændringer.

DU HAR GOD TID:

Selv om du skal vælge mange forestillinger, er der god tid. Dine billetter i indkøbskurven er reserveret i 15 minutter, og hver gang, du lægger nye billetter i kurven, starter de 15 minutter forfra.

DU SKAL SELV VÆLGE DEN RIGTIGE PRIS:

Når du lægger billetter i kurven, skal du selv vælge den rigtige pris. Fx ”Medlem”, hvis du køber mindst 3 forestillinger. Eller ”køb 4 betal 3”, hvis du køber hele operapakken.

TO GRATIS TEATEROPLEVELSER

Kultsuccesen fra Ørstedsparken gæster Vejle for tredje gang – med Hamlet for fuld udblæsning.

Kom med til den ondeste teaterfest i Skyttehushaven med outrerede kostumer, og masser af skønsang, in-your-face-humor og publikumskontakt skruet op til max, uden sprit og mundbind.

Restaurant Skyttehuset har tændt grillen og vil stå for salg af drikkevarer.

Alle er velkomne! Det er gratis! Der er kærlighed til alle!

Shakes

00 Generalforsamling

Velkommen til generalforsamling og teateroplevelse onsdag den 24. august kl. 19.30 i Jacob Gade Salen.

Med Caspar Phillipson, som under Coronakrisen har taget publikum med storm med sin helt ny varietévariant med sort humor, syret satire og kvikke sange og bemærkninger.

Alle er velkomne! Det er gratis!

OPERAPAKKE 22/23

Køb 4 betal 3 - operapakke

Dobbeltopera og to gange Mozart, alle tre med symfoniorkester, og julekoncert med Den Jyske Operas Kor og Prinsens Musikkorps. Det er igen lykkedes at sammensætte en herlig operapakke.

Læs mere om den og om køb 4 betal 3 her

SKOLER/UDDANNELSESSTEDER

Heldigvis udnytter rigtig mange undervisere allerede, at TeaterVejles forestillinger er oplagte til inddragelse i undervisningen, og at der til en del af dem er udarbejdet undervisningsmateriale. Men der er bestemt plads til flere. Tjek hjemmesiden eller hent en stak sæsonprogrammer og tag en snak med din lærer eller din klasse.

Billetpris under 25 år og studerende fra 85 kr. til langt de fleste forestillinger – inkl. gratis garderobe.

Vi ses i teatret

logo_new