Hvis dette nyhedsbrev ikke vises korrekt kan det læses online her

STADIG GODE LEDIGE PLADSER TIL ALLE 38 TEATEROPLEVELSER I SÆSON 22/23

Med tæt på 7.000 solgte billetter allerede tør vi godt konkludere, at teaterlysten er tilbage i fuldt flor, og så er der endda stadig gode ledige pladser til alle 38 oplevelser fra september 22 til april 23.

”HALLØJ” med spisning i Skyttehuset og ”LIVET ER EN MORGENGAVE” med Jesper Asholt blev faktisk udsolgt mandag, men det er for begge lykkedes at arrangere en ekstra forestilling dagen efter.

Alle bestillingsskemaer blev i øvrigt behandlet mandag, tak for det til Musikteatret.

Hvis du ikke har købt endnu, hvorfor så ikke bruge en kølig weekend på at vælge de mindst 3 forestillinger, der sikrer:

• At du får billet (og kommer i teatret:)
  • At du får de bedste pladser
  • At du sparer 60-90 kr. pr. billet
  • At du når som helst kan købe flere forestillinger til medlemspris

Se hele den nye sæson på TEATERVEJLE.DK

HER ER DE FORELØBIG MEST POPULÆRE TITLER I SÆSON 22/23:

662                Nytårskoncert

501                The King

495                Julesang og messingklang

407                Tryllefløjten

399                Nøddeknækkeren

377                Eks-mænd

283                Ta' mig som jeg er

266                Livet er en morgengave

259                Sommer i Tyrol

257                Den Poetiske Raptus

Jule- og nytårskoncerterne havde et pænt forspring på grund af de overførte billetter fra i fjor, men især ”The King” og ”Nøddeknækkeren” imponerer. Schaufuss-balletten har tydeligvis været savnet de seneste år. 1. balkon er nu i salg til ”The King”.

OPERAPAKKE 22/23

Køb 4 betal 3 - operapakke

Dobbeltopera og to gange Mozart, alle tre med symfoniorkester, og julekoncert med Den Jyske Operas Kor og Prinsens Musikkorps. Det er igen lykkedes at sammensætte en herlig operapakke.

Læs mere om den og om køb 4 betal 3 her

TO GRATIS TEATEROPLEVELSER

Kultsuccesen fra Ørstedsparken gæster Vejle for tredje gang – med Hamlet for fuld udblæsning.

Kom med til den ondeste teaterfest i Skyttehushaven med outrerede kostumer, og masser af skønsang, in-your-face-humor og publikumskontakt skruet op til max, uden sprit og mundbind.

Restaurant Skyttehuset har tændt grillen og vil stå for salg af drikkevarer.

Alle er velkomne! Det er gratis! Der er kærlighed til alle!

Shakes

00 Generalforsamling

Velkommen til generalforsamling og teateroplevelse onsdag den 24. august kl. 19.30 i Jacob Gade Salen.

Med Caspar Phillipson, som under Coronakrisen har taget publikum med storm med sin helt ny varietévariant med sort humor, syret satire og kvikke sange og bemærkninger.

Alle er velkomne! Det er gratis!

SKOLER/UDDANNELSESSTEDER

Heldigvis udnytter rigtig mange undervisere allerede, at TeaterVejles forestillinger er oplagte til inddragelse i undervisningen, og at der til en del af dem er udarbejdet undervisningsmateriale. Men der er bestemt plads til flere. Tjek hjemmesiden eller hent en stak sæsonprogrammer og tag en snak med din lærer eller din klasse.

Billetpris under 25 år og studerende fra 85 kr. til langt de fleste forestillinger – inkl. gratis garderobe.

Vi ses i teatret

logo_new