Topgrafik nyhedsbrev

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ ””Björk” er en dragende iscenesættelse med to vidt forskellige bud på koreografier til Björks særegne, musikalske univers." (Jyllands-Posten). Læs hele Trine Wøldiches anmeldelse her

Holstebro Dansekompagni (tidligere Black Box Dance Company) er de første i Danmark, der har fået muligheden for at omforme Björks musik til en poetisk og pompøs danseforestilling.

BJÖRK
Medvirkende: 6 dansere fra Holstebro dansekompagni
Koreografi: Dolly Sfeir & Gunilla Lind
Musik: Björk
Vejle Musikteater onsdag den 16. november kl. 19.30
Læs mere, se trailer og køb billetter her

Løssalg fra 205 kr. Medlem fra 145 kr. <25 år og studerende fra 85 kr. (eller 25 kr. med UngtTeaterVejles Teaterkort)

Aktuelt er der kun 10 ledige billetter til OFFSIDE i Xeneriet onsdag den 23.11. og kun 3 til EN LILLE SMULE UBEHAG tirsdag den 29.11. I december bliver vi mindst 700 til Schaufuss' THE KING og 550 til JULESANG & MESSINGKLANG. Teatret Møllens ET JULEEVENTYR er udsolgt.

Se hele sæsonen på TEATERVEJLE.DK
og husk, at teateroplevelser er rigtig gode gaveideer!

Hjælp os med at fortælle alle unge, du kender, at UngtTeaterVejle efter et par sæsoners Coronapause nu igen er klar med:

TEATERKORT FOR UNGE 22/23 – op til 17 danse-, musik- og teateroplevelser

Visual nyhedsbrev

TEATERKORT FOR UNGE 22/23
– op til 17 danse-, musik- og teateroplevelser
for 200 kr. + 25 kr. pr. billet

Er du under 25 år eller studerende, kan du altid på alle forestillinger til en billetpris fra 85 kr. spare 120-150 kr. på løssalgsprisen.

Er du mellem 15 og 24 år eller studerende, er det endnu smartere for 200 kr. at købe et
TEATERKORT FOR UNGE. Så kan du for kun 25 kr. pr. billet vælge den bedste ledige plads til op til
17 professionelle turnéteateroplevelser
i resten af sæson 22/23.

De fleste er udvalgt af UngtTeaterVejle som særligt interessante for et ungt publikum, de øvrige er "bare" godt teater for alle aldre - og en ekstra bonus!

Læs mere og se de 17 oplevelser på kortet her

(sælges fra mandag den 14.11. kl. 12.00)

SKOLER/UDDANNELSESSTEDER
Heldigvis udnytter rigtig mange undervisere allerede, at TeaterVejles forestillinger er oplagte til inddragelse i undervisningen, og at der til en del af dem er udarbejdet undervisningsmateriale. Men der er bestemt plads til flere. Tjek hjemmesiden eller hent en stak sæsonprogrammer og tag en snak med din lærer eller din klasse.

Billetpris under 25 år og studerende fra 85 kr. til langt de fleste forestillinger. Nu inkl. gratis garderobe.

Vi ses i teatret

logo_new