Hvis dette nyhedsbrev ikke vises korrekt kan det læses online her

Topgrafik 3 PUBLIKUMSHITS - version jul nytår

2. BALKON NETOP SAT I SALG TIL NØDDEKNÆKKEREN OG NYTÅRSKONCERT

Teatret Møllens "Et Juleeventyr" er helt udsolgt, og mere end 2.000 billetter er allerede solgt til de tre publikumshits den 13. og 17. december og 6. januar. Men med godt 3.000 pladser i salg, kan du sagtens nå at give et par advents-, jule- og andre gaver – eller bare forkæle dig selv med et par store oplevelser i godt selskab.

Det er seks år siden, Peter Schaufuss sidst gæstede Vejle, men hvem kunne vide, at han og hans internationale dansere var SÅ savnede. Med i alt 1.500 solgte billetter til "Nøddeknækkeren" og "The King", Elvis-balletten med liveorkester og -sangere den 6. marts, tør vi godt afsløre, at vi har kig på mere Schaufuss til næste sæson.

NØDDEKNÆKKEREN – 2. BALKON NETOP SAT I SALG
En elsket juleklassiker – Schaufuss Ballettens underskønne familieudgave med Tjajkovskijs musik.

Vejle Musikteater, tirsdag den 13. december kl. 19.30

Læs mere og køb billetter her

Løssalg fra 255 kr. Medlem fra 195 kr. <25 år og studerende fra 135 kr. (eller 25 kr. med Teaterkort - læs mere nederst)

JULESANG & MESSINGKLANG

Efter to års aflysninger er vi nu næsten 600, der virkelig ser frem til at Den Jyske Operas kor og Prinsens Musikkorps endelig igen synger julen ind i Vejle.

Vejle Musikteater, lørdag den 17. december kl. 16.00

Læs mere og køb billetter her

Løssalg fra 255 kr. Medlem fra 195 kr. <25 år og studerende fra 135 kr.

OBS OBS OBS Husk at dine oprindelige billetter til den udsatte julekoncert i december i 2021 gælder til denne. Naturligvis med mindre, du valgte at få dem refunderet.

__________________________________________

Fra duet med Silas Holst i punkrockede '"American Idiot" på Østre Gasværk, over heks i "Into the Woods" til lige nu Anita i Det Kgl. Teaters nyopsætning af "West Side Story" på Operaen.

Musicalstjernen Julie Steincke er én af fire rigtig gode grunde til at sikre sig en billet til nytårskoncerten den 6 januar. De tre andre er barytonen Frederik Rolin, den humørfyldte dirigent og konferencier David Riddell og ikke mindst Sønderjyllands Symfoniorkester.

NYTÅRSKONCERT – 2. BALKON NETOP SAT I SALG

De skønneste sange, arier og duetter fra musicalens, operettens og operaens verden, fejende orkesterstykker og festlige klassiske nytårstoner.

Vejle Musikteater, fredag den 6. januar kl. 19.30

Læs mere og køb billetter her

Løssalg fra 300 kr. Medlem fra 240 kr. <25 år og studerende fra 180 kr.

OBS OBS OBS Husk at dine oprindelige billetter til den udsatte nytårskoncert i januar 2022 gælder til denne. Naturligvis med mindre, du valgte at få dem refunderet.

Se hele sæsonen på TEATERVEJLE.DK
og husk, at teateroplevelser er rigtig gode gaveideer!

TEATERKORT FOR UNGE 22/23

– op til nu 15 danse-, musik- og teateroplevelser for 200 kr. + 25 kr. pr. billet

Er du under 25 år eller studerende, kan du altid på alle forestillinger til en billetpris fra 85 kr. spare 120-150 kr. på løssalgsprisen.

Er du mellem 15 og 24 år eller studerende, er det endnu smartere for 200 kr. at købe et TEATERKORT FOR UNGE. Så kan du for kun 25 kr. pr. billet vælge den bedste ledige plads til op til nu 15 professionelle turnéteateroplevelser i sæson 22/23.

De fleste er udvalgt af UngtTeaterVejle som særligt interessante for et ungt publikum, de øvrige er "bare" godt teater for alle aldre – og en ekstra bonus!

Læs mere og se de 15 oplevelser på kortet her

Vi ses i teatret