Frise_sæson23-24

Nyt sæsonprogram udsendes efter Påske – sæson 23/24 allerede klar på hjemmesiden!

Den 12. april pakker vi de nye sæsonprogrammer, og få dage senere skulle de gerne lande i postkasserne, på bibliotekerne og mange andre steder.

Kan du ikke vente, kan du allerede nu på TEATERVEJLE.DK se alle de fristende teateroplevelser i den nye sæson.

NYE FORDELE I 23/24 – FOR MEDLEMMER OG FOR OPERAFANS

5972288_VET_billedfrise_AktuelleTilbud_1170x370px

TO AF VEJLE MUSIKTEATERS STORE MUSICALS MED 20% SØNDAGSRABAT – SPAR OP TIL 198 KR. PR. BILLET

Bliv medlem og spar 20% på MOULIN ROUGE og MATADOR om søndagen.

TOSCA I MUSIKHUSET AARHUS 15.-23. AUGUST – SPAR 100 KR. PR. BILLET

I sæson 23/24 må vi undvære operapakken. Til gengæld sender vi et rabatlink til TOSCA til alle, der senest den 1. juni 2023 har købt billet til alle Den Jyske Operas tre forestillinger i Vejle.

Læs mere om de nye fordele i 23/24 her

SALGSSTART TIRSDAG DEN 2. MAJ KL. 9.00

I 2022 blev der på første salgsdag købt næsten 7.000 billetter, halvdelen af hele sæsonens billetsalg, og igen i år forventer vi travlhed ved tasterne. Køb online på hjemmesiden, hvor du selv vælger favoritpladserne. Musikteatret taster modtagne bestillingsskemaer samme dag fra kl. 9.00.

Er det svært at planlægge et helt år frem, så vælg i første omgang de tre teateroplevelser, der sikrer, at du automatisk bliver medlem og
– sparer 60-90 kr. pr. billet
– kommer i teatret
– får de bedste pladser
– når som helst kan købe flere forestillinger til medlemspris

I år er det ikke lykkedes at finde en ledig dato til en sæsonpræsentation. Kig derfor ekstra godt også på de skæve titler. Stol på os og vores nye UngtTeaterVejle arbejdsgruppe, som alle fire var med på teaterseminar. Der er valgt med omhu, så køb hellere én eller to forestillinger for meget, end én for lidt.

Koncerterne, Skatteøen, Indenfor Murene, Pennevenner, Gøngehøvdingen, Fra Regnormenes Liv og Se Venedig og Dø kan vi nok alle forudse bliver trækplastre. Det bør Damen Med de Blå Tænder, Jytte fra Marketing, Afbrudt Samliv, Ravnen, Werther og en hel masse flere også blive!

GRATIS OPLEVELSER I AUGUST

Jada! Shakesholdet, der længe har været kult i Ørstedsparken og begynder at blive det i Skyttehushaven, kommer igen til Vejle – denne gang i august. Læs mere på hjemmesiden, hvor du også kan se, hvem der bliver årets kunstneriske indslag på generalforsamlingen.

Sidste to chancer for en teateroplevelse i denne sæson:

”Hylende morsomt…Jeg sad flere gange under forestillingen og enten modtog albueskub i siden fra min kæreste eller selv nøkkede indforstået til ham.”

(Den 4. Væg)

Læs mere og køb billetter her

Hvis jeg bliver voksen (Small)

De tre musketerer (Small)

6-stjerner

”Sådan noget kan lokke folk i teatret: Tre dygtige sangere udstyret med et humoristisk talent og en tur i rutsjebanen, så det næsten kilder i maven. Og så har det ikke en dyt med rigtig opera at gøre”
(Flensborg Avis)

BEDSTE LEDIGE PLADSER

Spar op til 150-180 kr

Løssalg 205 kr. Medlem 145 kr.

Unge og studerende 85 kr.
Læs mere og køb billetter her

5.000 FØLGER OS PÅ FACEBOOK

Følg med i forestillingernes tilblivelse, læs foromtaler og anmeldelser, se trailere og billeder – det er godt at vide, hvad man glæder sig til.  Følg os på Facebook her

HVIS DU VIL VÆRE MED TIL AT SPREDE TEATERGLÆDEN…
…gør det en kæmpeforskel, hver gang du klikker på synes om, kommenterer, tagger et par venner, du vil friste til at tage med i teatret eller ligefrem deler opslagene. Jo mere interaktion med et opslag, jo flere bliver det vist til.

Med venlig hilsen og rigtig god Påske

Vi ses i teatret

logo_new